Sidvisningar förra veckan

2011-07-08

Den kvava luften/shyQ


Det lilla strået som inte slås ned av den tunga droppen. Ihålig är den ju annars skulle gräset ligga platt som en matta med kort lugg.
Märkligt hur naturen har ordnat det med tyngdlagar och spänning i luft och vatten.
I min värld är det varmt och fuktigt just nu. Inte för att jag vill klaga men det är inte utan att jag längtar till sol och hög, klar och lagom varm luft som fläktar mitt hår.
Idag är det fredag igen - veckorna springer dom går inte längre. Eller så är det jag som inte hänger med ?? Det måste vara åldern. Mina barn är snart i medelåldern och det känns lite overkligt att ha tonåringar till barnbarn.
Ljuvliga ungar är dom och jag är rik som ett troll på kärlek. Både inifrån och utifrån.

2 kommentarer:

  1. låter alldeles, alldeles underbart
    med kärlek både inifrån och utifrån
    den där kärleken som bär oss..

    önskar dig en fortsatt fin sommar

    /nea

    SvaraRadera
  2. Tack för det...önskar dig detsamma

    SvaraRadera