Sidvisningar förra veckan

2011-09-06

I landet ingen som läser mina inlägg/shyQ


 " Me Tarzan - you Jane"


Clint Eastwood


Marilyn Monroe


"The Ratpack"


Tony Curtis


Audrey Hepburn


Jane Rusel


Befinner mig i Ingenmansland där ingen läser vad jag skriver. Nästan lika illa är det på Wordpress.com.
Frustrerande eftersom jag på AB hade över110.000 besökare på de år jag var där - det blev tre år allt som allt. Så roligt har jag aldrig haft på nätet. En njutning att se besökarantalet växa stadigt. Dessutom kommunikation med andra som skrev bloggar som jag lite sporadiskt.
Gnäll, gnäll och så vidare *suckar tungt*

Får trösta mig med mina filmstjärnebilder.


Frankie Boy 


Gina Lollobrigida

Såja nu känns det mycket bättre. Livet är fyllt av överraskningar. Kanske ser någon detta och reagerar?
Välkommen du som läser nu.

1 kommentar:

  1. Hej :)

    Jag hittade hit nu och blev så glad att finna dina ord igen. Det är lite svårt att hitta till de man tidigare läst ganska flitigt, nu när alla är utspridda :(

    Undrar vart du har flyttat?

    Kram från Madonnan

    SvaraRadera